Milovaná kúzelná bytosť

Sediac v izbe s bylinkovým čajom chladiacim sa na parapete, píšem svoj prvý list adresovaný svetu.
Hmm, ako by som mala začať? Slušnosť káže predstaviť sa, a tak bude asi najlepšie podvoliť sa slušnému správaniu.
Volám sa Sia, teší ma kúzelná bytosť. Som sedemnásť ročný človiečik, ktorý miluje písanie listov a robenie radosti druhým. Veď život máme len jeden a bez radosti by bol len mdlý a bezfarebný, no nie? Ak urobíš radosť niekomu inému, urobíš tým radosť aj sebe. A presne to je dôvod listov, ktoré budeš dostávať odo mňa tak často, ako sa len bude dať.
Dušou som cestovateľ. V mojej mysli cestujem až príliš často na miesta, ktoré sú ešte neobjavené a čakajú tam niekde v diaľke na mňa. Dôkazom sú desiatky pohľadníc nalepených na mojej stene. Cítim sa akoby mi život prúdil do tela priamo cez ne. Všetky tie moria, ulice, bulváre, budovy, kvety, ľudia a všetko to, čo je na nich, je tak živé až to niekedy nedokážem uniesť, a tak cestujem spolu s mojou mysľou niekde do diaľok.

 "Swim in the sea. Go on roadtrips. Count the stars. Find true lover. Be free." - Unknown 

Milujem čítanie kníh, chodenie do kníhkupectiev a moje sny o napísaní knihy sú na každodennom poriadku. Nedávno som bola na burze kníh a obohatila som svoju knižnicu o štrnásť nových prírastkov. Knihy nájdeš u mňa na každom kroku. Nemôžem sa dočkať kedy pocítim vôňu starého papiera, ktorý má za sebou už pár rokov alebo na ďalšie príbehy, ktoré ma naplnia aspoň na chvíľu životom iných. Knihy sú láska. Láska je šťastie a šťastie je radosť zo života. Pri pomyslení na vesmír bez kníh a príbehov, mi zimomriavky tancujú na chrbte. Možno je to balet alebo len niečo čo mi naznačuje, aby som na takú hrôzu ani nemyslela. 


 ***
Listy, východy slnka, západy slnka, hudba, umenie, pohľadnice, pocity, slzy, knihy, kvety, nebesá, zvieratá, vtáky, sviečky, oreo, beh, priatelia, rodina, mačiatka, Sundays, fotografie, John Lennon, Queen, The Beatles, Paloma Faith, filmy, káva, čaj, oceány, útesy, polárna žiara, výstrižky, cestovanie, LÍŠKY, jar, úsmevy, jeseň, hory, kopce, vody, mier, láska, rovnosť, podpora, citáty, jedlo, varenie, avokádo, hviezdny prach...a nekonečno  iných vecí. Vecí, ktoré zo mňa robia človeka. Sú to úlomky niečoho veľkého, väčšieho než je vesmír a ja som z nich stvorená. 
"Darling, you are work of art"


Som dušou vesmírnou - nevesmírnou. Taká som. Rozhádzaná ako tieto riadky. Hladná po dobrodružstve s líškou v duši. A so všetkými tými úlomkami všehomíra, ktoré sú vo mne a v Tebe, a vlastne v každej jednej bytosti tohto sveta, sa chcem podeliť práve s Tebou.



-All the love, Sia 

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moji "chlapci"